feestje! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu feestje! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu

feestje!

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

27 December 2014 | Nederland, Bergeijk

Nog een paar nachtjes dan is het zover. Gaat onze reis naar Uganda ECHT beginnen. Ik merk dat ik onrustig wordt en dat het tijd is om te vertrekken. Ik heb het afgelopen jaar erg veel spulletjes verzameld voor Home Sweet Home. Deze ben ik nu aan het uitzoeken, wat neem ik mee, wat KAN ik meenemen en HOE krijg ik deze spullen mee? Gevolg is dat ik veel, heel veel thuis moet laten omdat het gewoonweg allemaal niet past in mijn koffer. Spullen versturen is erg duur dus wordt het echt "keuzes maken"
Deze week krijg ik De verrassing van mijn leven. Ik ben uitgenodigd om bij Nora te komen eten omdat het haar verjaardag is. Maar eerst "moeten" we nog een USB stick afgeven bij Sophie, een goede vriendin van me. Als ik daar binnenkom gaat ineens het licht aan en hoor ik roepen "Hoeraaaa, tijd voor een feestje!" In de eerste instantie denk ik dat Sophie een feestje heeft met haar vriendinnen, maar langzaam aan besef ik dat er allemaal mensen zijn die ik ken. Ik zie mijn Hanneke en Nora, ik zie familie, vriendinnen, kennissen, buren enz enz. En ineens heb ik het door. Sophie, Hanneke en Nora hebben een SURPRISE PARTY voor mij georganiseerd. Ik ben helemaal overdonderd, had dit echt niet verwacht. Het wordt een van de mooiste avonden uit mijn leven. Ik krijg vele lieve kaartjes, mooie kadootjes en veel mooie woorden te horen. De kers op de taart komt als er een mooi zelfgemaakt lied gezongen word. Wat voel ik me rijk met al die lieve mensen om me heen! Ik wil dan "de organisatie" ook hartelijk bedanken voor hun inzet en zeker ook alle aanwezigen omdat ze de moeite genomen hebben om te komen. Super, Super dank je wel. Wat ben ik een rijk mens!

  • 27 December 2014 - 23:33

    Marianne Van Den Berk:

    Hoi Helma, allereerst heel veel plezier op het feestje, hartstikke leuk voor je! Verder wil ik je, mocht ik je niet meer zien, een hele goede reis wensen en superveel succes en plezier in het verre Uganda. Ik zal zeker met veel plezier jouw verhalen blijven volgen! Ik zal je missen bij het sporten!! Heel veel groetjes van Marianne vd Berk.

  • 28 December 2014 - 03:54

    Nadiaatje:

    Helmaaaa waaahhh het gaat beginnen!!! Al je werk moest beloond worden met een feest! Super dat die meiden dat geregeld hebben. Zit er ook een voetbal in je koffer? Belangrijk!! ;) heel veel plezier in Afrika.. Geniet met volle teugen en kom als een rijker mensje weer terug! Save travels en ga je berichtjes allemaal lezen! Dikke kus!

  • 04 Januari 2015 - 14:16

    Maaike:

    Ha Helma
    Wat leuk dat er een surprise party was georganiseerd voor je Door je dochters en vriendin.
    Ze moeten je dan ook wel een tijdje gaan missen.
    Ik vind het super wat je in Uganda gaat doen en welke voorbereidingen je daar al allemaal voor
    Getroffen hebt.
    Een hele goede reis en veel plezier in Uganda.
    We zullen met plezier je reis verhalen lezen
    Liefs thijs maaike Yuri en Devy

  • 15 Januari 2015 - 14:45

    Hansi Jansen:

    He Helma, dat was wel een verrassing, zo'n leuk afscheidsfeest ! Zag er gezellig uit op de foto's ! Bedankt nog voor de leuke foto van ons tweeen als clown op het clientenfeest !!
    Ik kijk erg uit naar je reisverhalen !
    Veel plezier daar he ?!!!
    Groetjes uit het stormachtige Bergeijk
    Hansi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 753
Totaal aantal bezoekers 25185

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 04 April 2015

Uganda

Landen bezocht: