Ill - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu Ill - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu

Ill

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

25 Maart 2015 | Oeganda, Jinja

MAANDAG 23 MAART
Als wakker wordt voel ik me niet echt fit, beetje vreemd gevoel in mijn maag.
Ik neem een halve banaan , drink wat water en hoop dat het beter met me zal gaan.
Maar helaas, hoe verder de dag vordert hoe beroerder ik me ga voelen. De bedoeling is dat Michelle, en ik nog even gaan winkelen, maar dat zie ik echt niet meer zitten.
Ik plof thuis op de bank. Remco komt nog even binnen lopen en als Michael ook nog binnen komt en erg erg druk is, stuur ik deze lieve jongen weg.
Als Michelle terug komt van het shoppen stuurt ze me naar bed en ik ben zo blij dat ik lig.
Ik ben echt ziek, voel me beroerd. Als ik ook maar even overeind kom voel ik me zieker worden.
Als Michelle vraagt of ze met mij naar de hospital zal gaan, kan ik dat niet opbrengen. Echt zelfs naar de wc gaan kost me teveel kruim. Ik lig en geef me maar over aan het ziek zijn. Michelle is een goede verpleegster en zorgt erg goed voor me. Ze brengt me thee, bouillon en vraat wat ik nodig heb. Niks, ik wil alleen maar rust. Als Jacnta om 17.00 komt werken en hoort dat ik me zo ziek voel, belt ze de dokter. Deze schrijft een medicijn voor. En ik hoop dat ze gaan helpen.
Verder slaap ik veel maar hoor wel de onweer en de regen van die nacht. Jeetje wat gaat het tekeer.



  • 26 Maart 2015 - 17:46

    Bernardien:

    Hee Helma
    wat denk je van dat local beer?
    Niet meer drinken hoor... niet goed voor je gezondheid.
    wat lief weer van Michelle.

    Groetjes
    Bernardien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 25148

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 04 April 2015

Uganda

Landen bezocht: