inkopen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu inkopen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu

inkopen

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

01 November 2014 | Nederland, Eersel

Langzaam aan wordt alles geregeld.
Vandaag weer 2 inentingen gehad en de malariapillen worden besteld. Ik heb er 2 moeten slikken om te kijken of, en hoe, ik er op reageer. Niks gemerkt dus deze gaan het worden. (Harian)
Daarna naar het Kruidvat en heb ik Deet, tegen de muggen, Zoutzakjes en diarreeremmers gekocht.
Ik heb mijn pinpas ingesteld op de juiste datum dat hij buiten Europa bruikbaar is. En zo begint langzaam aan de tijd van vertrek te naderen. Nog 10 weken! Home Sweet Home we come!

  • 01 November 2014 - 18:47

    Marianne Van Den Berk:

    Spannend! Veel plezier met het voorbereiden!!

  • 01 November 2014 - 18:52

    Moos:

    nou dan gaat het er echt van komen! goed bezig.
    langzaam aan komt het dichter bij , ja ik ga ook mee. ik maak voorlopig nog verslag in eigen beheer.
    veel goede homeopatische adziezen gehad!

    Voor iedereen die het nog niet weet en elk hutje of welke plaats dan ook waar muggen / malariamuggen rondvliegen;
    pak een petfles, snij boven kant eraf.. los bruine suiker op met heet /lauw water in fles, neem 1 gram gist , doe dat erbij. dan bovenste stuk fles omgekeerd op petfles doen en kijk ; iedereen een geur tegen flinke muggen.
    Ook vit B1 slikken en ook dit helpt tegen de muggen!

    mensen deze dingen helpen!

    helma see you gr x moos

  • 01 November 2014 - 19:17

    Godelieve:

    Ha Helma,

    Nu komt het wel steeds dichter bij, nog 10 weken, maar omdat je het met de voorbereidingen
    zo druk hebt zullen deze wel heel vlug voorbij zijn.
    Veel succes met de voorbereidingen!!
    Ik ben strakjes ook erg benieuwd naar je reisverslagen, echt knap dat je dit gaat doen,
    maar helemaal jouw ding!!

    Lieve groetjes,

    Ad en Godelieve

  • 01 November 2014 - 20:09

    Bart En Marlies:

    Ja, zo komt het steeds dichterbij...
    Spannend...
    We hebben nu al zin om al je avonturen te lezen.
    Groetjes Bart en Marlies

  • 01 November 2014 - 20:12

    Det :

    Ha Helma
    Nog maar 10 weken en dan gaat je aventuur beginnen, maar de voor bereidingen zijn ook leuk.
    Succes ook met het maken van je reis verslag blijven oefenen gaat jou ook lukken .
    Groetjes Det

  • 02 November 2014 - 01:05

    Mieke:

    Ja, de kort begint te korten voor je, ik zal je missen. Maar ik weet ook dat de 3 maanden ook weer zo voorbij zijn en ben heel benieuwd naar je verhalen.

    xxx Mieke

  • 04 November 2014 - 22:40

    Anja Michiels:

    ha helma het komt wel steeds dichter bij , maar je hebt er wel al veel voor gedaan dus deze voorbereiding gaat jou ook nog wel lukken geniet van alles en ik zal je zeker volgen gr anja

  • 29 November 2014 - 21:09

    Conny:

    Heeeey Helma, nog ff en...dan gaat de reis beginnen!Kei knap wat jij er allemaal voor gedaan hebt om dit te gaan doen.Heel veel succes!
    Ben al benieuwd naar je ervaringen. Tot gauw....

    X Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 25124

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 04 April 2015

Uganda

Landen bezocht: