Inentingen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu Inentingen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu

Inentingen

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

17 Oktober 2014 | Nederland, Eersel

Tja nu moet het er toch eens van komen. Wel, geen of welke inentingen heb ik nodig? De meningen zijn daarover erg verdeeld. Ik besluit om een afspraak bij een huisarts te maken, die hierin gespecialiseerd is.
Hij is voorstander van Gele koorts, DTP, Tyfus, Hepatitis A en B. En dan besluit ik om zijn adviezen op te volgen en voor ik het weet heb ik de 1e drie spuiten al in mijn lijf. Ik heb een keuze gemaakt.
Michelle is er nog niet uit en heeft een intake gesprek over inentingen op homeopathisch gebied. Zij gaat daar volgende week mee aan de slag.
Ik krijg een boekje mee "Reizen in de (sub)tropen met adviezen voor mijn gezondheid. Volgende keer gaat hij me daar vragen over stellen. Oeps.....ff goed lezen dus!

• 17 Oktober 2014 - 23:42

Det :

Hallo Ja ja druk met de voorbereidingen alles komt goed.