weer een actie - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu weer een actie - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Helma Maandonks - WaarBenJij.nu

weer een actie

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

05 Oktober 2014 | Nederland, Eersel

Om 9.00uur sta ik met een auto vol geladen bij het Streekmuseum in Eersel, waar ik een kraampje heb om spullen te verkopen voor Home Sweet Home.
Helaas is het weer regenachtig, maar dat mag de pret niet drukken.
Met hulp van mijn zus Diet, maken we er een gezellige (en volle) kraam van. Om 11.00 komt ook Michelle ons assisteren en hebben we werk genoeg om iedereen te woord te staan, enveloppen te verkopen en "geld te innen" (ha ha)
Voor we er erg in hebben zijn alle enveloppen verkocht en gaan we creatief aan het werk. Op elke folder van HSH schrijven we een artikel van onze kraam en kunnen de kopers een folder trekken. Dit slaat erg aan en de verkoop gaat dan ook erg goed. De 50 eurocentjes vliegen binnen! Als Michelle om 15.00 weg gaat, komt Isabelle me helpen achter de kraam. En tot het einde van de markt, zijn de "enveloppen" erg in trek bij onze kopers. Dan ineens zie ik "klanten" bij ons aan de kraam die me erg bekend voorkomen. Is het Suzan van HSH! Leuk om haar nu al in het echt te ontmoeten. We beloven elkaar dat we voor ons vertrek naar Uganda,nog eens af zullen spreken.Moe en voldaan ruimen we om 17.00 alle overgebleven spullen weer op. Dank je wel alle kopers namens ons, maar zeker ook namens alle kinderen van HSH.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 25159

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 04 April 2015

Uganda

Landen bezocht: